onsdag 7 oktober 2009

VAD SKA MAN SÄGA!?

Antagligen kommer min klass ha det jobbigaste rörigaste året någonsin. Varannan lektion är inställd och vi ligger efter något fruktansvärt. Skolan har haft alldeles för dålig koll på vad som händer och tidnigarna har skrivit lite väl mycket skit, jag tror inte på hälften. Men annars är det ju kul att en annan inte hänger med och har i stort sett ingen aning vad vi ska göra på lektionerna, inte ens lärarna.

Men nu ska jag sätta mig och göra klart min inlämningsuppgift till svenska som ska vara inne på fredag. Jag tycker inte att det är roligt och vill helst skippa, men vill inte förlora mitt höga betyg.


Och ibland måste man hålla sig lugn..

1 kommentar:

  1. Seriost... har last artiklar nu o haller m dig, over halften later inte ens som nat han skulle gora!!! Att ha ett forhallande m en elev en en sak, men sen resten e juh bara trams!!!

    SvaraRadera