onsdag 21 oktober 2009

SKOLA + ENERGIDRYCK

Sitter nu här med Ida, kanske inte en större skräll?

Kom till skolan och var påväg till spanskan, tror ni att jag har någon?
- Nej. den är inställd och jag börjar inte förns kl 12,00. Det suger, och jag orkar inte gå hem för att sedan gå ner igen. Ska väl försöka mig på lite matteB kanske. Har ju prov i det i morgon och jag fattar inte ett dret.

Jag har varit fruktansvärt trött denna veckan, jobbigt. Men det ska bli gött att få lite lov och samla upp krafterna igen. Så man kan bli lite piggare!

Och det börjar närma sig Jul! Min absoluta favorit högtid! Mycket bättre än födelsedagar. Jag längtar tills alla mysiga julsaker ska upp. I år ska jag göra julgranen ännu finare än förra året, så måste ha lite mer kulor! Jag är så överseriös när dte kommer till Jul, men så ska det vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar