tisdag 13 oktober 2009

BLÄ FÖR SKOLAN OCH ATT VARA SJUK!

Sitter i skolan med Ida, vem annars?

Jag är förkyld och fick väl inte alls för mycket sömn inatt pga att jag låg och snora hela natten. Det finns fanimej inge värre an att vara tät i näsan, det hatar jag mest av allt och det är ju därför jag är så beroende utav nässpray som jag är.
Idag ska jag plugga som en gnu eftersom jag har 5 prov på två veckor. Mindre kul och ganska stressigt. Varför kommer alltid allt på en och samma gång? Typiskt.

Idag blir de tacos med vitlökstortilla, fruktansvärt gott! Finns inget bättre än vitlök, vill helst ha det i all mat som de går att ha de i.
Jag ligger även i fel vecka, pms:en är fruktansvärd nu. Min stackars love har fått lida över mina utbrott varenda morgon nu, han säger till mig att gå ut och röka så jag kan komma in och vara någorlunda på bra humör igen. Vilket han har rätt i för de hjälper, men jag gillar inte att han ska säga till mig när jag är sur. Men han har ju rätt. Bara för att påpeka så säger jag förlåt direkt efter jag blir sådan. Och som tur är vet han att jag blir så en gång i månaden så han inte tar åt sig när jag blir lite sur. Min gris.

Nu ska jag inte göra något alls för en stund..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar